loading...
وبلاگ رسمی سبحان اولیایی
سیدمحمدسبحان اولیایی بازدید : 0 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سلام به وبلاگ شخصی سبحان اولیایی خوش آمدید.

توضیحی از خودم:

سلام من به دنیای اینترنت سایت سازی و وبلاگ نویسی علاقه ی خاصی دارم که البته نسبت به سنم اطلاعات خوبی هم دارم.من پروژه هایی رو در فضای اینترنت انجام دادم و بازم میدم که از روی علاقه است.

پروژه های انجام شده

1-سایت تفریحی جمع خودمونی

 2- سایت کلاس هفتم هاشمی نژاد 3

3-سایت آزمون آنلاین هفتم هاشمی نژاد 3

4-سایت نیو پیامک (ارائه ی سرویس های پیامکی)

 5- سایت فروش کارت شارژ

 6-سایت نیو فیلم مرجع دانلود فیلم و سریال

 پروژه های در حال انجام

1-سایت بازی آنلاین تراوین با سرور های اسپید و عادی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام پروژه ها را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 83